Centre De Santé Beauté Sylvie Desharnais Inc

Establishment and health at 57 Rue de la Clousterie, Ville de Québec, QC G1B 1W6, Canada. Here you will find detailed information about Centre De Santé Beauté Sylvie Desharnais Inc: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Categories:
Establishment   Health

Address:
57 Rue de la Clousterie
Ville de Québec
Quebec G1B 1W6
Canada
Get directions

Phone:
+1 418-663-9101

Website:
centresantesd.com

Photos

Reviews of Centre De Santé Beauté Sylvie Desharnais Inc

Sorry, but now we haven't any revews about Centre De Santé Beauté Sylvie Desharnais Inc.

Add review

About centresantesd.com

Centre de Santé Beauté Sylvie Desharnais - Accueil
Le Centre de Santé Beauté Sylvie Desharnais offre plusieurs services comprenant entre autres la massothérapie, la kinésithérapie et l'orthoplastie. Le centre est aussi une école de formation professionnelle qui donne plusieurs programmes de formation.
sylvie, desharnais, formation en soins de pieds pour infirmières, formation en soins de pieds pour infirmières auxiliaires, centre, santé, beauté, ecole, formation, professionnelle, massothérapie, kinésithérapie, esthétique, pressothérapie, pharmacothérapie, naturothérapie, podologie, esthéticienne, enveloppement, orthoplastie, massage, relaxation, pédicure, soin, facial, pied, main