Maison provinciale des Ursulines du Québec

Establishment at 20 Rue des Dames-Ursulines, Ville de Québec, QC G2B 2V1, Canada. Here you will find detailed information about Maison provinciale des Ursulines du Québec: address, phone, fax, opening hours, customer reviews, photos, directions and more.

Categories:
Establishment

Address:
20 Rue des Dames-Ursulines
Ville de Québec
Quebec G2B 2V1
Canada
Get directions

Phone:
+1 418-842-2424

Website:
ursulines-uc.com

Reviews of Maison provinciale des Ursulines du Québec

Sorry, but now we haven't any revews about Maison provinciale des Ursulines du Québec.

Add review

About ursulines-uc.com

Ursulines de l'Union Canadienne - Canada, Japon, Pérou et Philippines
Les Ursulines - Nous vivons ensemble dans des communautés de foi et d'amour, nourries par notre relation à Jésus-Christ. Notre mission se situe dans la ligne de l'éducation de la foi et de la croissance des personnes.
Ursulines, ursuline, les ursulines, union canadienne, soeurs, musée, religieux, conservation, angele merici, asainte angèle, marie de l'incarnation, foi, christ, dieu, jésus, monde, jeunesse, supérieure générale, actualité, témoignages, réflexion, activités, activité, service, services, spiritualité, mission, histoire, école, collège, centre, monastère, québec, trois-rivière, montré